COVID-19 virus

Binnen Keukendepot nemen we de huidige situatie rondom het COVID-19 virus erg serieus. We nemen dan ook geen onnodige risico’s in het contact dat we met onze klanten hebben. Graag informeren we je wat dit voor effect heeft op de verschillende momenten waarop je met ons in aanraking komt.

Onze showrooms zijn vanaf 3 maart op afspraak geopend.

Vanaf 3 maart kun je op afspraak weer in onze showrooms terecht.
Onze deskundige keukenadviseurs helpen je graag bij het samenstellen van jouw droomkeuken. Je maakt eenvoudig een afspraak via onze website. Naast advies op afspraak in onze showroom geven wij ook advies aan huis, via een video call en telefonisch.

De levering en montage van de keuken

De levering van jouw nieuwe keuken vindt, zonder tegenbericht, plaats in de overeengekomen leverweek. Dit houdt in dat ons transportbedrijf op de aan jou gecommuniceerde datum de keukenkasten, werkblad, apparatuur en accessoires komt leveren. Tijdens de levering houden we de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan. Dit houdt onder meer in dat we geen handen schudden en gepaste afstand houden.

De montage van jouw nieuwe keuken vindt, zonder tegenbericht, plaats op de datum die door het montagebedrijf met je is afgestemd. Wij werken samen met externe monteurs, welke allemaal uitgebreid door ons zijn geïnformeerd over de maatregelen die we als Keukendepot treffen rondom de uitbraak van het COVID-19 virus. Tijdens de montage houden we de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan. Dit houdt onder meer in dat we geen handen schudden en gepaste afstand houden.

Indien je zelf symptomen van het COVID-19 virus hebt of thuis in quarantaine zit, willen we je vragen zo snel mogelijk contact op te nemen met je Keukendepot vestiging over de levering van jouw nieuwe keuken. Het is conform de richtlijnen van het RIVM dan niet verantwoord om de levering en/of montage van de nieuwe keuken door te laten gaan. Samen gaan we op zoek naar een passende oplossing rondom de levering en montage van jouw keuken.

Heb je een afspraak voor service aan jouw keuken van Keukendepot?

De service aan jouw keuken vindt, zonder tegenbericht, plaats op de eerder afgesproken datum. De keukenmonteur, of die technische dienst van onze toeleveranciers, zijn uitgebreid door ons geïnformeerd over de maatregelen die we als Keukendepot treffen rondom de uitbraak van het COVID-19 virus. Tijdens het onderhoud aan de keuken houden we de richtlijnen van de overheid en het RIVM aan. Dit houdt onder meer in dat we geen handen schudden en gepaste afstand houden.

Indien je zelf symptomen van het COVID-19 virus hebt of thuis in quarantaine zit, willen we je vragen zo snel mogelijk contact op te nemen met je Keukendepot vestiging, of die van onze toeleveranciers over de service aan jouw keuken van Keukendepot. Het is conform de richtlijnen van het RIVM dan niet verantwoord om de het onderhoud van je nieuwe keuken door te laten gaan. Samen gaan we op zoek naar een passende oplossing rondom de service afhandeling van jouw keuken.

We hopen je op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd en houden je op de hoogte van eventuele nieuwe berichtgeving. Mocht je na het lezen van dit bericht vragen hebben, neem dan contact op jouw Keukendepot vestiging.

Heb je een vraag aan de winkel? Stel hier je vraag:

Indien van toepassing

What do you want to do ?
New mail